uitzendbureaus hebben nog een weg te gaan op het gebied van digitale transformatie

uitzendbureaus hebben nog een weg te gaan op het gebied van digitale transformatie

Uitzendbureaus zetten steeds meer in op digitale transformatie en het gebruikmaken van de daaruit voortvloeiende beschikbare data. Maar volgens André Polderman, onze CEO en oprichter, zijn hier nog veel noodzakelijke slagen in te maken.
 
Het recente Data Driven Marketing Onderzoek 2019 laat zien dat steeds meer Nederlandse bedrijven beslissingen nemen op basis van data, maar dat het overzicht daartoe ontbreekt. Intercedenten bij middelgrote en grote uitzendorganisaties gebruiken gemiddeld namelijk 6 tot 7 losse digitale systemen om hun dagelijkse werk te kunnen doen.
 
Denk bijvoorbeeld aan een backofficesysteem (verloning, facturering, urenbriefjes), een recruitmentsysteem (kandidaten, vacatures, matches), een e-mailbox, een WhatsApp telefoon, een planningssysteem, een CMS, advertentie-software, externe cv-search en externe vacature-search. Het werk van de intercedent is hierdoor onnodig complex. Het gaat ten koste van snel en efficiënt werken.

André vond het hoog tijd om daarvoor een oplossing te bieden: RecruitNow | Cockpit. Benieuwd wat Cockpit onderscheidend maakt en hoe wij doormiddel van data het werk van de intercedent makkelijker en leuker maken? Het hele interview tussen André en Christian Slagter voor Emerce lees je hier.

Lees hier het hele interview

Geschreven door:

André Polderman
André Polderman

CEO
RecruitNow


Toon alleen:

nieuws blogs events